Întrebări Frecvente

Cumpărare

Perioada contractuală minimă este de 12 luni.
Transmisia de date în străinătate este inclusă în abonamentul lunar.

Aplicația SafeFleet Portal

Puteți adăuga un număr nelimitat de useri.

Da, există mai multe variante prin care puteți să transmiteți poziția vehiculelor dvs. unui extern.

  • Puteți să creați un utilizator în aplicație și să-i setați drepturi limitate, în funcție de ce doriți dvs.
  • Puteți să generați un link temporar care afișează traiectoria vehiculului; link-ul va fi disponibil pe ce perioadă de timp doriți.
  • Puteți să oferiți acces de vizualizare la toate vehiculele și rapoartele companiei dvs. unui alt client SafeFleet prin opțiunea vizibilități extinse.

Serviciul de roaming se activează apelând meniul de dispozitive, se selectează echipamentele unde se dorește roaming și apoi click pe “Cerere roaming”, după care se selectează perioada dorită. Puteți vizualiza și un video despre cum se poate activa serviciul roaming din aplicație aici.

Da, ca și client SafeFleet puteți descărca gratuit aplicația fliGO de pe AppStore sau Google Play.
Mai multe detalii despre ce poate oferi aplicația noastră fliGO puteți vedea pe site-ul nostru oficial fliGo.

Instalare, service și suport tehnic

Garanția este de 24 de luni, iar în cazul chiriei este pe toata perioada contractuală.
Orice operațiune de service, inclusiv instalările, se face în rețeaua de service-uri SafeFleet:
Nu, instalarea nu afectează garanția autovehiculului.
Da, orice client poate să facă singur instalarea, iar noi oferim un ghid simplu de instalare pentru clienții noștri pe care-l puteți viziona aici.
Operațiuni de instalare si dezinstalare dispozitiv GPS și sonde, mutare de dispozitiv GPS. înlocuire de sonde, schimbări de SIM și alte operațiuni de service.
Operațiunile de service efectuate în afara garanției se plătesc: instalările, dezinstălari, remontări și mutări. Reactivarea cartelei SIM se plătește indiferent de perioada de garanție.

Contactează echipa de Suport Tehnic pentru detalii despre:

  • funcționarea echipamentelor GPS
  • funcționalități nou implementate
  • operații de service
  • rapoarte Portal SafeFleet


Unde?
0356 710 185
support@safefleet.eu

Când?
Lu-Sâ, 9:00-18:00

Pentru a afla cum să inregistrezi o solicitare în aplicația SafeFleet Portal, urmărește acest video.

Contactează echipa de Suport Tolling pentru detalii despre:

  • înregistrări vehicule și echipamente
  • radieri vehicule și echipamente
  • informații privind istoricul taxărilor
  • informații privind gestionarea soldului, alimentarea contului și facturare
  • suport pentru eventuale amenzi sau alte informații necesare


Unde?

support.hugo@safefleet.eu

Când?
Lu-Vi, 9:00-18:00

Contactează echipa de Contabilitate atunci când:

  • nu ai primit factura
  • factura este incorectă (nr. abonamente, preț, date companie)
  • te interesează soldul de plată, facturile neplătite
  • ai plătit, dar ai primit notificare de restanțe
  • ai nevoie de un extras de cont


Unde?

0748 208 216
invoices@safefleet.eu

Când?
Lu-Vi, 9:00-18:00

Contactează echipa de Vânzări atunci când ești interesat de:

  • încheiere contract echipamente GPS
  • training Portal
  • servicii de montaj GPS
  • accesare servicii noi
  • dezvoltări funcționalități noi / rapoarte noi


Unde?

0256 294 608
sales@safefleet.eu

Când?
Lu-Vi, 9:00-18:00

0
angajați
0 +
clienți
0
țări
0 +
sisteme
0 ani
în piața IoT

Abonează-te la Blog

TRIAL

Monitorizarea flotei auto prin GPS

Reducerea costurilor cu 25%